Wersja językowa
pl

Patryk Felmet dołącza do zarządu CPK

Zakończyło się postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko członka zarządu w spółce Centralny Port Komunikacyjny. Decyzją Rady Nadzorczej od 9 kwietnia 2021 r. za budowanie relacji z otoczeniem, działania wizerunkowe, gospodarkę nieruchomościami oraz strategię marketingową będzie odpowiadał Patryk Felmet. Ta zmiana oznacza zmniejszenie liczebności zarządu względem początku roku.

Wchodzimy w kolejny etap programu CPK. Choć jego zasięg jest ogólnopolski, koncentrujemy się na mieszkańcach regionu otaczającego przyszły Port Solidarność. Dlatego planujemy intensyfikację kontaktów, uzgodnień i konsultacji z lokalnymi społecznościami. Jednocześnie widzimy, że nasz projekt  zatacza coraz szersze kręgi. Dlatego też musimy zintensyfikować działania biznesowo-wizerunkowe i więcej energii przeznaczyć na budowanie relacji z przedstawicielami rynków finansowych 

tłumaczy Mikołaj Wild, prezes CPK.

Do tej pory marketing, komunikacja i relacje z otoczeniem inwestycji oraz gospodarka nieruchomościami były rozdzielone. Po odejściu odpowiadających za nie osób, Patryka Demskiego oraz Sylwii Matusiak, kompetencjete zostały skoncentrowane w jednym stanowisku. Dzięki temu możliwe było zmniejszenie liczebności zarządu – w ciągu 2 miesięcy liczba członków zarządu została zredukowana z pięciu do czterech.

Patryk Felmet do tej pory zajmował się marketingiem m.in. Portu Gdańsk, gdzie odpowiadał za promowanie wizerunku Portu oraz jego kontrahentów na arenie międzynarodowej. Otworzył pierwsze w historii polskichportów biuro handlowe na innym kontynencie – w Azji, współpracował z przedstawicielami branży transportowej z m.in. Afryki, Europy Zachodniej czy obu Ameryk.

Później, jako szef marketingu Grupy Lotos – jednego z największych reklamodawców w Polsce – zarządzał wielomilionowymi budżetami reklamowo-sponsoringowymi. Był odpowiedzialny nie tylko za realizację strategii marketingowej czy kampanie wizerunkowe, ale także za intensywne wsparcie m.in. sprzedaży na stacjach Lotosu w okresie pandemii oraz szeroko zakrojone działania z zakresu CSR. Jednym z pierwszych zadań na nowym stanowisku będzie właśnie wdrożenie planu działań społecznych, które pozwolą na zacieśnienie relacji między CPK i mieszkańcami.

Gospodarka nieruchomościami na tym etapie projektu ma kluczowe znaczenie – zarówno na poziomie społecznym, inwestycyjnym, jak i budowlanym. Te obszary się przenikają, dlatego to wielkie wyzwanie na wielu polach – operacyjnym, legislacyjnym i wizerunkowym. CPK potrzebuje pewnego rodzaju „Reason To Believe” wśród interesariuszy krajowych, ale także mocnej komunikacji na arenie globalnej. Budowanie relacji biznesowych na międzynarodowym poziomie to skomplikowany proces, ale zawsze podrzędny wobec planowania i realizacji działań, które zaspokoją oczekiwania lokalnych społeczności. Społeczne zaangażowanie CPK jest jednym z najważniejszych elementów tej inwestycji. CPK ma powstać zgodnie z zasadą „myśl globalnie, działaj lokalnie”

Patryk Felmet jest absolwentem m.in. międzynarodowego programu The Chartered Institute of Marketing oraz London School of Public Relations. Posiada dyplom Executive MBA, studiów prowadzonych przez Instytut Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk.

Informacje prasowe
Konrad Majszyk
Konrad Majszyk

Rzecznik prasowy

Kontakt dla mediów: [email protected]